Akukka haastoi meemiin - kerro kahdeksan asiaa joihin olet tyytyväinen elämässäsi. Jippona se, ettei ne saa liittyä suoraan perheeseen. Vaikeampa heitti. Olen istunut tässä miettien sitä kuinka vaikeaa on löytää itsestään juuri nyt muuta kuin äitiyttä. Yritetään kuitenkin löytää edes muutama asia.

1. Minun omat lankani!! Käyn joka päivä hypistelemässä neulelankojani ja mietin ohjekirja/Interweave Knits-lehti kädessä mitä seuraavaksi alan neuloa ja millä langalla. Olen varsin tyytyväinen että hurahdin harrastukseen, jonka voi ottaa kassissa mukaan minne vaan ja mistä löytyy haastetta ja selvää kauraa vaikka ihan samasta työstä.

2. Olen oppint leikkamaan suoran otsatukan!!! Kovasti olen harjoitellut (muiden tukalla) ja nyt se onnistuu!!Jee! Oon ihan guru!

3. Harjaneilikat siemensivät ihan simona. Ystävillekin riittää siemeniä. Tästälähtien meillä siemennetään muutenkin vain ulkona...

4.Löysin kauan kadoksissa olleen kakkureseptin. Kovin tyytyväinen en ole siihen, että söin YKSIN puoli kakkua ennen kuin tajusin laittaa loput pakastimeen...:(

5. Sain postissa Pearl Jamin ihanan The Gorge-live tripla cd:n. Dan Zanes ja Titi-nalle ovat saaneet kilpailijan soittimeen.

6. Vauvamuskari alkoi. Saan voimaa vauvoista. Ihania ovat, penteleet!

7.  Hoksasin kamerassa toiminnon, joka parantaa ottamieni kuvien laatua. Ihan kiva - kamerahan mulla on ollut vasta neljä vuotta...

8. Olen terve ja onnellinen. Piste.

 

Haastan meemeilemään Kennoskan ja Sannan. Olkaatten hyvät!